CVO | Ipse de Bruggen

We volgen je én ondersteunen je

We hebben een nieuwe manier van jou volgen én jou ondersteunen: het Cliënt Volg- en Ondersteuningssysteem (CVO). Dit systeem ondersteunt onze medewerkers nog beter bij jouw zorg, betere aandacht dus. Ons CVO van Unit4 Cura vervangt de systemen voor cliëntenadministratie en het (elektronische) cliëntendossier.

We volgen je van aanmelding tot en met facturatie, want de zorg die wij leveren moet worden betaald. Al jouw gegevens vind je dan gemakkelijk terug in de computer. En iedereen die met jou te maken heeft, kan ook snel en gemakkelijk bij jouw gegevens. Dan hoeven ze niet te zoeken naar hoe het ook alweer zat als jij even niet in de buurt bent om het aan te vragen.

Daarnaast kan je straks via internet ook zelf toegang krijgen tot je eigen dossier. Zo is het voor jou en/of je wettelijk vertegenwoordiger veel makkelijker terug te lezen wat we over jou schrijven. En je kunt er zelf veel meer invloed op uitoefenen.

Wat staat in jouw dossier?Naam

Al jouw persoonlijke gegevens, dus hoe je heet en waar je woont. Maar ook alle afspraken die je met ons hebt gemaakt. Bijvoorbeeld hoe wij bij dingen helpen. Onze medewerkers schrijven alles wat ze doen op in jouw dossier.

Veilig

Het CVO van Unit4 Cura is een veelgebruikt systeem in de gezondheidszorg. Gelukkig kan niet iedereen zomaar bij je gegevens. Je hebt een gebruikersnaam en wachtwoord nodig die je geheim houdt. Net zoals je pincode.

Wie kan bij mijn informatie?

Als jij een computer hebt dat op internet kan, dan kun je straks zien wat we over jou schrijven. Hiervoor moet je je wel eerst aanmelden. Een aantal cliënten en wettelijk vertegenwoordigers hebben zich hier al eerder voor aangemeld. In de loop van 2017 kan dit via onze website. De volgende mensen kunnen jouw gegevens inzien:

  • jijzelf
  • je vader, moeder, zus, broer en/of wettelijk vertegenwoordiger
  • de groepsbegeleiding
  • je persoonlijk begeleider
  • mensen van je werk of dagbesteding
  • jouw behandelaar

Wanneer beschikbaar

In 2017 werken alle medewerkers met ons CVO, daarna stellen wij dit systeem ter beschikking via het cliëntportaal aan jou en/of je wettelijk vertegenwoordiger. Het cliëntportaal zal straks MijnDossier gaan heten.

Omdat wij heel veel cliënten hebben, kunnen we dit niet in één keer doen. Om straks toegang tot jouw dossier te krijgen, moet je inloggen via DigiD. Deze verbinding wordt nu getest en is nodig om de veiligheid van de toegang op jouw dossier via internet te garanderen.

We kunnen nog niet precies aangeven wanneer jij aan de beurt bent. Zodra dit bekend is, informeren wij je daarover. In de tussentijd werken onze medewerkers al met het nieuwe systeem, je kan altijd een keertje met ze meekijken als je benieuwd bent!

Heb je een vraag over MijnDossier, stel hem dan aan je begeleider of bel naar 0800 - 99 88 777 (tussen 8.00 en 17.00 uur). Je kan ook een bericht sturen naar info@ipsedebruggen.nl, we nemen dan contact met je op.

 

Heb je een vraag?

Stel je vraag online of bel
(0800) 99 88 777

Top