
Informatie voor leveranciers
Op deze pagina geven we inzicht in onze werkwijze en vereisten bij inkoop, contract- en leveranciersmanagement.
Hoogwaardige producten en diensten voor een goed leven van cliënten
Wij vinden het belangrijk dat de mensen die bij ons zorg krijgen, kunnen doen wat ze echt willen. Wij helpen hen hierbij, hoe klein dat extra stapje ook is. Ipse de Bruggen levert zorg en begeleiding volgens het Manifest. Dit is de basis van ons denken en handelen in de zorg en begeleiding rondom cliënten. Het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten en diensten voor onze cliënten en zorgprofessionals is daarin onmisbaar.
De afdeling Inkoop & Contractmanagement regisseert en beheert de aanschaf van alle producten en diensten bij Ipse de Bruggen. Daarnaast verzorgt de afdeling Inkoop gerichte tenders, waarbij wij altijd minimaal drie partijen benaderen. Ipse de Bruggen heeft geen aanbestedingsverplichting. Onze organisatie legt de nadruk op kwaliteit, duurzaamheid, efficiëntie en een goede zakelijke relatie.
Inkoopvoorwaarden
Het inkopen van producten en diensten doen wij volgens de Algemene Inkoopvoorwaarden Gezondheidszorg 2022 (AIVG) en aanvullingen hierop.
- Algemene Inkoopvoorwaarden Gezondheidszorg 2022 (pdf)
- Algemene Inkoopvoorwaarden Gezondheidszorg 2017 module PNIL (pdf)
- Algemene Inkoopvoorwaarden Gezondheidszorg 2022 module Geneesmiddelen (pdf)
Informatievoorziening (IV)
Bij de inkoop van IT-producten en diensten houden we de volgende voorwaarden en overeenkomsten aan:
- Algemene Inkoopvoorwaarden Gezondheidszorg 2017 module ICT (pdf)
- Aansluitvoorwaarden Informatievoorziening (IV) (pdf)
- Verwerkersovereenkomst Dataprivacy (pdf)
Reglementen en voorschriften
De locaties van Ipse de Bruggen bieden een beschermde omgeving voor mensen met een verstandelijke beperking. Lees het Reglement veilig uitvoeren technische werkzaamheden (pdf).
Duurzaam en Maatschappelijk Verantwoord Inkopen
De producten en diensten die wij inkopen, hebben invloed op het leven en het milieu van mensen die betrokken zijn bij onze zorg. De aarde willen we zo goed mogelijk doorgeven. Daarbij omarmen wij de Green Deal Zorg en de inkoopverplichtingen die horen bij de bronzen certificering van het Milieu Platform Zorgsector (MPZ).
Lees hier meer over hoe wij organisatie breed Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO).
Facturen
Facturen nemen wij in behandeling als deze voldoen aan de factuurvoorwaarden.
Ipse de Bruggen houdt zich aan de betalingstermijn van 30 dagen, zoals vastgelegd in de AIVG 2022.
Te gast zijn op bezoek bij cliënten
Medewerkers, familie, vrijwilligers én leveranciers zijn allemaal te gast in of rondom het huis of de dagbesteding van cliënten. Net als iedereen willen mensen met een verstandelijke beperking hun gasten ontvangen op een fijne, veilige en comfortabele manier. We vertrouwen erop dat leveranciers in de omgang rekening houden met anderen tijdens een bezoek op locatie. Lees eventueel onze huisregels voor aanvullende informatie.
Vragen?
Zij er vragen over het inkoopbeleid of over het contractmanagement van Ipse de Bruggen? Stuur ons gerust een e-mail via inkoop@ipsedebruggen.nl
Acquisitie stellen we niet op prijs.