Ga naar de hoofdinhoud Ga direct naar de hoofdnavigatie Ga direct naar de servicenavigatie Ga direct naar zoeken
Ga naar de hoofdinhoud Ga direct naar de hoofdnavigatie Ga direct naar de servicenavigatie Ga direct naar zoeken
Meisje is bezig op de tablet
MijnDossier

Altijd en overal MijnDossier binnen handbereik

Met ons cliëntportaal 'MijnDossier' heb je als Ipse de Bruggen cliënt toegang tot een deel van jouw persoonlijke dossiergegevens in een beveiligde digitale omgeving. Ook ouders en/of wettelijk vertegenwoordigers kunnen toegang krijgen tot MijnDossier.

Je kunt bijvoorbeeld jouw eigen zorg- en werkplan inzien, de verschillende rapportages bekijken en ook zelf (terug) rapporteren in jouw dossier. Iedereen die bij jouw zorg betrokken is, en toegang heeft tot ons Cliënt Volg- en Ondersteuningssysteem, kan dan ook jouw rapportages eenvoudig terugvinden.

Dat gaat heel gemakkelijk vanuit huis of een andere plek, gewoon met je eigen computer, tablet of telefoon! Om toegang tot jouw dossier te krijgen, moet je eerst eenmalig aangemeld en geactiveerd zijn, daarna log je in met onderstaande knop.

Let op: Vanaf 2 mei 2022 gaat Ipse de Bruggen over van inloggen met DigiD naar inloggen met SMS code. Vanaf dat moment kan je inloggen op MijnDossier met je ontvangen gebruikersnaam en wachtwoord, gecombineerd met de SMS beveiligingscode via je mobiele telefoon.

 Direct inloggen op MijnDossier

Aanvullende informatie:

 

 

 

 

----------------------------------------------------------------------

Nadere toelichting 

  • Meld je nu aan!

    Vul als wilsbekwame cliënt, ouder en/of wettelijk vertegenwoordiger van een cliënt binnen onze Volwassenenzorg en binnen Kind & Jeugd het digitale aanvraagformulier 'Toegang cliëntportaal MijnDossier' in. Na het correct invullen van deze aanvraag, ontvang je direct een bevestigingsmail en gaan wij er mee aan de slag.

    Om uiteindelijk toegang te krijgen dien je in te loggen op MijnDossier met je ontvangen gebruikersnaam en wachtwoord, gecombineerd met de SMS beveiligingscode via je mobiele telefoon. 

    Toegang verkrijgen tot het cliëntportaal MijnDossier geldt nog niet voor de cliënten, ouders en/of wettelijk vertegenwoordigers van onze cliënten die in behandeling zijn bij behandelcentrum Middenweg (SGLVG - kliniek Zwammerdam, SGLVG+ - kliniek Poortugaal en ambulant/FACT team voor volwassenen).

    Bij vragen over MijnDossier kun je terecht bij je persoonlijk begeleider of contact opnemen met onze Servicedesk via info@ipsedebruggen.nl of bel tussen 8.00 - 17.00 uur naar 0800 - 99 88 777.

  • Wat kan ik met MijnDossier?

    Met MijnDossier kun je op dit moment onder andere:

    • Je zorg- en werkplan inzien
      Je vindt een beschrijving van de zorg die je ontvangt en van je activiteiten. Je persoonlijke doelen staan er ook in beschreven, de afspraken die we samen gemaakt hebben en je toekomstmogelijkheden.
    • Je rapportages inzien
      In de rapportages vind je de uitslagen van metingen die we doen in de zorg en de rapportages van het afgelopen jaar op de gestelde doelen, de gemaakte afspraken en ook de vrije rapportage.
    • Zelf rapporteren
      MijnDossier biedt nu ook de mogelijkheid om zelf (terug) te rapporteren in jouw dossier. Iedereen die bij jouw zorg betrokken is, en toegang heeft tot ons CVO, kan jouw rapportages zo eenvoudig terugvinden.

    Je kun jouw MijnDossier bevindingen en suggesties met ons delen via info@ipsedebruggen.nl. Deze gebruiken we dan voor de verdere ontwikkeling en dienstverlening van het portaal.

  • Wie hebben er toegang tot MijnDossier

    Binnen onze Volwassenenzorg wordt vanaf 2018 door met name ouders en/of wettelijk vertegenwoordigers steeds meer gebruik gemaakt van ons portaal. Sinds 2020 kunnen de cliënten, ouders en/of wettelijk vertegenwoordigers binnen Kind & Jeugd toegang aanvragen. 

    Toegang verkrijgen tot het cliëntportaal MijnDossier geldt nog niet voor de cliënten, ouders en/of wettelijk vertegenwoordigers van onze cliënten die in behandeling zijn behandelcentrum Middenweg (SGLVG - kliniek Zwammerdam, SGLVG+ - kliniek Poortugaal en ambulant/FACT team voor volwassenen).

    Wil je precies weten wie er straks wel of niet in aanmerking kunnen komen voor toegang tot ons cliëntportaal MijnDossier? Lees dan Toegang tot MijnDossier

  • Hoe kan ik MijnDossier activeren?

    Indien jouw digitale aanvraag bij ons binnen is, gaan we er mee aan de slag.  We checken alle gegevens en nemen contact op met de zorglocatie. Als de aanvraag succesvol is verwerkt, nemen wij contact met jou op zodat je na het inloggen via DigiD automatisch in jouw dossier terecht komt.

  • Hoe kan ik inloggen?

    Nadat MijnDossier bij jou geactiveerd is, klik je op de inlogknop op deze pagina. Om uiteindelijk toegan g te krijgen, dien je in te loggn op MijnDossier met je ontvangen gebruikersnaam en wachtwoord, gecombineerd met de SMS beveiligingscode vai je mobliele telefoon. Bij een succesvolle inlog kom je op de homepagina van MijnDossier. Door in te loggen accepteer je de Algemene voorwaarden van MijnDossier.